fredag 26 juli 2013

Fler nya omslag till Harry Potter

Sedan sist jag skrev om de nya omslagen till Harry Potter har det kommit ytterligare två till samlingen. Nu väntar vi bara på den sista! 



Den här tycker jag är riktigt fin! Den slår till och med den svenska. De är ganska lika, men jag tycker färgerna är bättre. Jag gillar den bleka tonen.



Den här tycker jag inte riktigt lika mycket om som Order of the Phoenix, men den är ändå bättre än de gamla omslagen. Tycker som sagt att tecknarstilen är finare på de här nya. Jag tycker dock att det hade passat bättre med en bild inifrån grottan, istället för utanför. Då hade man kanske kunnat få med ett litet grönt sken från den lilla ön, det tror jag hade kunnat bli riktigt snyggt.  

De omslag som hittills har kommit ut är följande: 


Vilken är din favorit? :) 

2 kommentarer:

  1. Fina omslag! Omslagen till Chamber och Azkaban var helt i min smak. Det till första boken var också snyggt men är inte så övertygad på ansiktena..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tycker också ansiktena är lite tveksamma.. tyvärr. Men annars är de fina! :)

      Radera