söndag 7 juli 2013

Mercy Falls Vargar

Jag har funderat på att läsa de här böckerna ett tag nu och när jag såg hela serien på tradera så slog jag till. 60 spänn för tre inbundna böcker i fint skick är inte illa pinkat! Om man räknar in frakten på 55 kr i bokpriset så kostade varje bok 38 kr, och det får man dem inte ens för i pocketformat. Så ja, jag är rätt nöjd nu. :)

 De har så fina omslag tycker jag! Gillar att de följer samma tema, men att det är lite ändringar och med olika färger. Snyggt :) 


Vi håller på att renovera vårt hus, så just nu ligger alla mina böcker i IKEA-kassar på övervåningen. Men när jag väl får i ordning mitt nya rum så kommer de här stå så fint i min bokhylla! :)

4 kommentarer:

  1. Oj, det var riktigt billigt för inbundna böcker! Hoppas att du gillar dem :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, verkligen! Det hoppas jag med :)

      Radera
  2. Tradera asså, bästa stället att handla böcker (och mycket annat för den delen)!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var faktiskt första gången jag köpte något där, men det ska jag helt klart göra fler gånger! :)

      Radera