fredag 9 augusti 2013

En läsutmaning i höst!

Pocketlover har en läsutmaning som hon kallar för "TRE PÅ TRE". Det innebär att man väljer tre böcker som hör i hop på något sätt, det kan vara tre böcker i samma serie, tre böcker av samma författare, tre böcker i samma genre eller någon annan koppling. Utmaningen börjar första september och slutar sista november.

Jag tänkte haka på utmaningen med att läsa Sagan om Ringen. Eftersom jag älskar fantasy så känns det lite småpinsamt att inte ha läst dem, men jag tycks aldrig kunna ta mig för att göra det ändå. Finns alltid något annat, osv... Men nu så! Nu ska jag allt sätta tänderna i dem, och hoppas att de smakar gött. ;)


2 kommentarer:

  1. Det var ett bra val tycker förstås jag som älskar ringentrilogin :) måste ta och läsa om den snart.

    SvaraRadera