onsdag 4 september 2013

Jellicoe Road & Tales of Beedle the Bard

Jag skulle låna Tales of Beedle the Bard av min klasskompis Alekzandra. Lite senare såg hon att jag lagt till Jellicoe Road på min att läsa-lista på goodreads så då tog hon med sig den till mig också! Blev överraskad och ännu mer sugen på att läsa den än jag var innan. Har läst massa positiva recensioner om den, så jag hoppas verkligen att jag också kommer att tycka om den. :) 


Om jag tycker om Jellicoe Road så kommer jag nog köpa den svenska utgåvan, för jag tycker verkligen omslaget är så himla snyggt! Jag menar, titta bara:

Fin. <3

4 kommentarer:

  1. Hoppas du gillar! Det svenska omslaget är tusen gånger finare, men ja.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Verkligen! Men det är innehållet som räknas, i alla fall. ;D

      Radera
  2. Ser verkligen fram emot att läsa A Feast for Crows snart, ja :-D jellicoe road är fantastisk :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaha, du hade kommit så långt! :D Kul att höra, ser fram emot den. :)

      Radera