onsdag 2 oktober 2013

Omslagsonsdag #6 Ovanliga omslagsdjur

Hos Bokpotaten är det ännu en gång dags för omslagsonsdag! Den här veckan är temat ovanliga omslagsdjur. Jag måste säga att hon är bra på att hitta på knepiga teman vecka efter vecka. :)

Det är faktiskt små fiskar på Jellicoe Road, så den fick åka med. :) 


Veckans favorit blir nog Moby Dick, tror jag. Den är så stilren och dramatisk på nåt vis. (Måste läsa den nån gång!) Jag gillar Jellicoe Road väldigt mycket också, men fiskarna är kanske inte så tydliga att de räknas riktigt... haha.

8 kommentarer:

  1. Den där isbjörnen (var det väl?) är söt :)

    SvaraRadera
  2. Min ena son gillar serien om Alex Rider skarpt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tyckte också väldigt mycket om dem när jag var yngre. :)

      Radera
  3. Potter böckerna har alltid snygga omslag:).

    SvaraRadera
  4. Omslaget till Jellicoe Road är så fint! Gillar att det är små fiskar på, en rolig detalj som man inte riktigt tänker på till en början :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja verkligen, det är jättefint! :)

      Radera