lördag 23 november 2013

Ny trailer: Vampire Academy

Här är den nya trailern för Vampire Academy: Blood Sisters


Alltså, helt ärligt så är jag inte säker på att jag tycker den verkar bra. En grej jag inte gillar är att den verkar lite... löjlig. Det märks att det är regissören bakom Mean Girls, för det är väldigt mycket high school över den. Det är väl inte dåligt egentligen, men jag tycker inte att den känslan passar in i Vampire Academy. De är mörkare än så! 

Jag gillar att Rose verkar ha sin humor och det hetsiga humör som hon har i böckerna. Alla dessa kommentarer, haha! 

Jag ska inte vara den som klagar på att folk ser annorlunda ut mot hur jag föreställt mig, men en sak bara: min bild av Dimitri är svår att leva upp till. Hoppas att det ändå blir bra i filmen! <3 f="" nbsp="" ng="" p="" rlar="">

Efter trailern så verkar väl inte filmen överdrivet lovande, men jag längtar ändå tills jag får se den. Kanske får läsa om boken innan, jag tror att jag blandar ihop en del händelser från första och andra boken med varandra. Jag vill ju vara säker på vad som faktiskt händer i boken om jag ska gnälla på filmen. ^^ 

2 kommentarer:

  1. VA framstår som en komdei ju....

    SvaraRadera
    Svar
    1. Lite så... Hoppas den är bättre när man inte bara ser klipp från den. :)

      Radera