lördag 30 november 2013

TRE PÅ TRE 2013

I dag avslutas årets TRE PÅ TRE-utmaning som hölls av Pocketlover. Jag har läst Sagan om Ringen och De två tornen, men jag har ungefär 100 sidor kvar i Konungens återkomst. Jag kommer tyvärr inte hinna klart i tid. Det har varit så himla mycket skolan och annat så jag har inte hunnit läsa alls så mycket som jag hade velat. Men den kommer nog bli utläst senare i veckan eller fram emot helgen.

Jag är i alla fall väldigt glad att jag äntligen tog tag i att läsa Sagan om Ringen-trilogin. Har ju velat göra det hur länge som helst men det har alltid funnits något annat som lockat mer. Nu är jag riktigt sugen på att se filmerna igen! Det var länge sedan och man ser alltid filmer på ett annat sätt om man har läst böckerna de baseras på. :)


För att läsa mina recensioner, klicka på titeln: Sagan om Ringen, Sagan om de två tornen, Sagan om konungens återkomst.

2 kommentarer:

  1. Hoppas jag orkar läsa dem någon gång! Vilken tycker du varit bäst?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är kul att ha läst dem! Tvåan tycker jag var bäst, känns som det hände mest i den. :)

      Radera