fredag 6 december 2013

Månadsrapport - November

Lästa böcker i november: 
De två tornen av JRR Tolkien
+ nästan hela Konungens återkomst



Antal böcker: 2
Totalt antal sidor: 767
På svenska: 2
På engelska: -
Tegelstenar (runt 500 sidor eller mer)-
Omläsningar: -
Bästa bok: De två tornen

Okej, november var en usel läsmånad. Asmycket plugg för det första. För det andra så tvingade jag mig själv att inte börja läsa något annat under tiden som jag håller på med Sagan om Ringen, för det skulle bara sluta med att jag inte läser ut dem. Konungens återkomst var inte lika bra som de andra i serien, mest bara seg. Så det har gått väldigt långsamt. Men jag ska läsa ut det sista som är kvar av den i helgen, och sen blir det andra bullar av!

Är helt sjukt sugen på att läsa om The Hunger Games nu när jag har sett Catching Fire. Behöver verkligen lite lättare läsning efter Sagan om Ringen.

Jag har köpt lite nya böcker under november också... igen. Men det var nödvändiga köp, jag lovar. Kommer lägga upp inlägg med dem snart. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar