onsdag 25 december 2013

Vad jag ska läsa under läs-a-loten

De böcker som jag tänkt läsa under julens läs-a-lot är En vampyrs bekännelse (hyllvärmare) och Narnia: hästen och hans pojke (påbörjad som blivit liggande). När jag är klar med båda så kommer jag nog fortsätta med resten av Narnia-böckerna tror jag. De är så mysiga! 


Jag började på En vampyrs bekännelse i morse och hann med ungefär 50 sidor. Än så länge är den riktigt bra faktiskt. Sen har jag och pappa ägnat dagen åt att sätta upp mitt skrivbord. Några hyllor, blommor och en bokhylla till (hah...) så är allt klart i mitt nya rum. Awesome! 

Nu ska jag lägga mig och läsa resten av kvällen. ♥

2 kommentarer:

  1. Är också med i läs-a-lot och hoppas hinna med så mycket som möjligt!

    SvaraRadera
  2. Hej! Om jag redan frågat dig om Narnia-boken får du bortse från detta meddelande, jag har letat så länge att jag glömt var.... Iaf, jag undrar om du kan tänka dig sälja boken till mig? Min dotter fyller fem och önskar sig boken mest av allt, men den finns verkligen ingenstans. Eftersom hon är så liten så betyder illustrationerna ju en del. Vi blir jätteglada och tacksamma om du vill höra av dig till mig; malinnordqvist@hotmail.com Du bestämmer förstås pris och jag står för frakt etc. Mvh Malin

    SvaraRadera