torsdag 30 januari 2014

Födelsedagsböcker!

Jag fyllde år i förra veckan. Hela 21 år! Känner mig inte så gammal... I present av min moster fick jag Metro 2033. Har bara hört bra saker om den, så det ska bli riktigt kul att läsa den själv. Jag fick också ett presentkort till Akademibokhandeln, så idag gick jag dit efter skolan och köpte den fristående uppföljaren, Metro 2034. Jag vill prova på att läsa fler svenska böcker, så därför köpte jag även Kaninhjärta som jag har haft på min TBR-lista ett tag.


Är så peppad på att läsa dem! :)

10 kommentarer:

  1. Kaninhjärta är riktigt spännande!
    Grattis i efterskott :)

    SvaraRadera
  2. Metro 2033 var jag inte så glad åt men Kaninhjärta! Där har vi en bok som tog mig med storm och hennes nästa bok Fågelbarn tycker jag är om möjligt ännu bättre! Tips tips :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag ska absolut läsa den också om jag tycker om Kaninhjärta :)

      Radera
  3. Jag tycker Metro böckerna är bra!

    SvaraRadera
  4. Matro 2033 har jag tagit med i min boktolva så den blir nog läst i år. Kaninhjärta gillade jag :)

    SvaraRadera
  5. Ohh! Hoppas du gillar Kaninhjärta! :D

    SvaraRadera