torsdag 2 januari 2014

Månadsrapport: december 2013

Lästa böcker i december: 
Hungerspelen av Suzanne Collins
Fatta eld av Suzanne Collins
Revolt av Suzanne Collins
En vampyrs Bekännelse av Anne Rice
Hästen och hans pojke av C. S. Lewis


Antal böcker: 5
Totalt antal sidor: 1438
På svenska: 5
På engelska: -
Tegelstenar (runt 500 sidor eller mer)-
Omläsningar: Hungerspelstrilogin läste jag 2012. Narnia läste jag när jag var liten, men jag kommer inte ihåg så mycket från dem. 
Bästa bok: Hungerspelen

Trots att jag inte läste något under första veckan i december så blev det en ganska bra läsmånad. Hungerspelen var till och med bättre nu andra gången jag läste dem. Jag tror att jag läste dem alldeles för fort första gången. ^^ Jag är glad att jag äntligen läst En vampyrs bekännelse och tagit tag i Narnia igen. 

Narnia tänkte jag skriva en recension för hela serien när jag läst ut dem. 

2 kommentarer:

  1. Hungerspelen är verkligen bra!
    Jag ska läsa om Narnia-böckerna nån gång, tror inte att jag läst alla.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är de verkligen! :D
      Narnia är mysiga. :)

      Radera