onsdag 15 januari 2014

Omslagsonsdag med tema: klänningar

Det är riktigt länge sedan jag var med i någon omslagsonsdag som bokpotaten håller i. Nu är det dags att ta tag i det! Det var ett roligt tema den här veckan. Jag älskar klänningar, även fast jag inte gillar att bära dem själv. ;)



Jag är svag för korsetterna i Gemma Doyle-serien som jag läser nu. Förutom den så lyckades jag hitta många fler fina på goodreads. Letar man bland paranormal så är det nästan bara klänningar överallt... haha! ^^

Det omslag jag gillar lite extra mycket av de här är nog Dark Companion. Det är så vackert med klänningen i sin enkelhet, disig skog och löven längst ner som går upp i titeln. Shattered Souls var också ganska häftig.

9 kommentarer:

  1. Det andra omslaget gillar jag för andra gången idag. Så fint!

    SvaraRadera
  2. Dark companion ser lite kuslig ut, så den fastnar jag för :)

    SvaraRadera
  3. Fina omslag! Gillar du Gemma Doyle-trilogin? Har nyss läst ut den. Omslagen till de böckerna är i alla fall väldigt fina. Jag gillar omslaget till Dark Companion också. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är i mitten på andra boken nu och tycker att den är bättre än den första än så länge. Och omslagen ja, det var det jag föll för först, haha :)

      Radera
  4. Min favorit är Dark Obsession

    SvaraRadera
  5. Lite svårt att välja men jag gillar nog bäst de två sista:).

    SvaraRadera
  6. Jag får nog säga det med korsetten (borde jag ens någon gång prova en korsett? Det borde jag säkert..)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det vore kul att prova någon gång, ja! :)

      Radera