onsdag 5 februari 2014

Omslagsonsdag med insektstema

Denna veckans tema i bokpotatens omslagsonsdag är insekter. Wäh, vad obehagligt, tänkte jag först. Men vissa omslag är faktiskt riktigt fina!



Även om jag tycker att insektsben är sjukt äckligt så kan jag inte låta bli att beundra omslaget till Förvanligen. Den är ju så fyndig! Lord of the Flies är riktigt obehaglig, och samma sak med Borde vara död. Jag mår nästan lite illa här. 

Strange Case och KOMO är däremot väldigt fina. Oooh, shiny! ♥

13 kommentarer:

  1. Strange Case var riktigt snygg.

    SvaraRadera
  2. Jag håller med dig om "Borde vara död". Det är riktigt obehagligt.

    SvaraRadera
  3. Tycker om fjärilarna. Borde vara död tycker jag är hemskt.

    SvaraRadera
  4. Omslaget till Komo är riktigt fint! :)

    SvaraRadera
  5. Jag förstår inte hur jag kunde glömma Komo när det kan vara det finaste omslaget jag sett

    SvaraRadera
  6. Jag kan inte välja mellan Strange case och Komo! Båda är så fina på sina sätt. Borde vara död har jag läst och innehållet var lika äcklig som omslaget..hu!

    SvaraRadera
  7. Komo tycker jag är så vackert omslag.

    SvaraRadera
  8. Gillar omslaget till Komo. Det är jättesnyggt!

    SvaraRadera
  9. Komo är väldigt vackert, men jag gillar Borde vara död skarpt också. Så länge jag inte tittar på siluetten av getingen (har fobi) vill säga ;)

    SvaraRadera