lördag 8 mars 2014

Ännu ett fynd från bokrean

Jag tog en sväng till Akademibokhandeln efter skolan igår. Det är ju ändå en helt annan sak att gå där och kunna känna på böckerna istället för att bara klicka på köpknappen. ^^

Besöket resulterade i en ny bok som jag verkligen tror att jag kommer tycka om. Nämligen Nattens Cirkus av Erin Morgenstern! Den verkar mystisk och alldeles underbar. Och titta bara på den, så fin! ♥


Muttrar lite över märket som blev av prislappen dock. Det blev inget klister kvar, utan det är mer en ljusare skugga. Jag tror det är för att boken är sådär len som vissa kan vara, så att det syns då av någon anledning. Men jag överlever väl ändå... Förhoppningsvis. :) 

2 kommentarer:

  1. Min bok fick också ett märke efter prislappen, lite smått irriterande :P Men berättelsen är underbar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. De kunde ju åtminstone satt den på baksidan eller något! :P
      Ser verkligen fram emot den! :)

      Radera