lördag 1 mars 2014

Månadsrapport: februari 2014

Böcker jag läst under Februari: 
Världskrig Z av Max Brooks
Tomorrow, When the War Began av John Marsden
The Dead of the Night av John Marsden
The Third Day, the Frost av John Marsden


Antal böcker: 4
Totalt antal sidor: 1250
På svenska: 1
På engelska: 3
Tegelstenar (500 sidor eller mer): -
Tunnisar (200 sidor eller mindre): -
Omläsningar: Tomorrow-serien är omläsning. :) 

På Kaosutmaningen kunde jag pricka av fyra punkter.
Läs en bok med en av de fyra elementen på omslaget - Världskrig Z
Läs en bok om krig - Tomorrow, When the War Began
Läs en bok vars omslag är mestadels grön - The Dead of the Night
Läs en bok med marint tema på omslaget - The Third Day, the Frost

***

Shit vad fort veckorna svishar förbi! Det är så himla mycket i skolan just nu så det känns som att jag knappt har hunnit läsa någonting... Det blev trots allt fyra stycken, men Tomorrow-böckerna är såpass korta och spännande att jag i vanliga fall skulle ha slukat en av dem på typ två dagar. ^^ Jag är verkligen glad att jag började läsa om dem, för de är mycket bättre än vad jag kom ihåg att de var!

Under februari har jag fått fem nya följare! Wow, så roligt att ni hittat hit! Välkomna och hoppas att ni trivs här i min enkla boning. ;P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar