tisdag 1 april 2014

Månadsrapport: mars 2014

Böcker jag läst under mars: 
Darkness, Be My Friend av John Marsden
Burning for Revenge av John Marsden
The Night is for Hunting av John Marsden
The Other Side of Dawn av John Marsden
Stardust av Neil Gaiman


Antal böcker: 5
Totalt antal sidor: 1395
På svenska: -
På engelska: 5
Tegelstenar (500 sidor eller mer): -
Tunnisar (200 sidor eller mindre): -
Omläsningar: Tomorrow-serien är omläsning. :) 

I Kaosutmaningen kunde jag pricka av en punkt: 
Läs en bok på annat språk än svenska - Stardust

Sammanfattning:
Woho, det blev bara bra böcker den här månaden! Jag läste klart hela Tomorrow-serien som är så himla, himla bra. Jag har också stiftat bekantskap med Neil Gaiman för första gången. Det var svårt att låta bli att jämföra med filmen, som jag älskar, men boken var helt klart underbar på sitt eget sätt. :) 

2 kommentarer:

  1. Vilka fina omslag de 4 första böckerna har! Nu blir jag nyfiken på den serien;).

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jättefina! Just dessa är nummer 4-7 i serien. :)

      Radera