söndag 27 april 2014

Nya böcker!

Mitt senaste bokköp är Blodsarvet-trilogin av Henrik Larsson. Jag är så glad över att jag äntligen har de här böckerna! Jag läste första boken ungefär när den kom ut 2009, sen tvåan ett tag efter det men trean har jag inte läst än. 

Formatnörden i mig fick lite problem där ett tag. Krigarhjärta fanns både som inbunden och pocket, Isöhäxan bara som pocket och Profetens Tid bara som inbunden. Jag ville ju helst ha alla inbundna, men Isöhäxan fanns inte någonstans och man kan ju inte ha dem i olika format, nej nej, det går inte för sig. ;) MEN NU ÄNTLIGEN, i april släpptes Profetens Tid i pocket och jag kände inte för att vänta en sekund till, så jag beställde allihop samma dag. :) 

Det var ju ett tag sedan jag läste den första nu, men jag minns i alla fall att jag tyckte den var skitbra. Tycker det är lite extra kul att köpa böckerna när det är en svensk författare också. :) 

♥♥♥

Länk till Goodreads: 

2 kommentarer:

  1. Stod och höll i dessa när jag var inne på Akademibokhandeln i veckan. Men så blev det några andra böcker i stället!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaså, kanske någon annan gång då? :) Hoppas du tycker om de andra du valde. :)

      Radera