torsdag 12 juni 2014

Nytt i bokhyllan - Seraphina

Lisa på Bladvändaren ville bli av med lite böcker så hon ordnade en bloppis. Hon säljer dem för 3-10 kr, sjukt värt! Ser ut som att det fortfarande finns några kvar, så kolla om det finns något som intresserar er. :)

Jag såg Seraphina (fantasy med drakar som antar mänsklig skepnad) på listan och högg den direkt. Har velat läsa den så himla länge för den verkar så annorlunda mot mycket annat jag läst. Har nu kommit lite över halvvägs i den och kan säga att den verkligen är som jag hade tänkt mig, riktigt bra alltså. :3


Vi måste prata om omslaget. Jag menar, TITTA BARA! Så himla fin så jag orkar inte. Tror att jag kommer bli tvungen att ge den någon sorts hedersplats i bokhyllan, så att den syns i all sin snygghet. ♥

4 kommentarer:

  1. Åh vilket vackert omslag! Känner inte igen boken så det ska bli spännande att höra mer om vad den handlar om sen =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. ELLER HUR! Kul, den är riktigt bra än så länge. :)

      Radera
  2. Ja omslaget är så vansinnigt snyggt. Är lite sugen på att läsa den.

    SvaraRadera