fredag 6 juni 2014

Paketet från min hemliga bokvän

Anna på Reading this world arrangerade en jätterolig grej, nämligen ett bokbyte! Det gick ut på att vi alla som var med fick varsin person som vi skulle skicka en bok och något annat roligt till. Vi skulle inte avslöja vem paketet kom ifrån, bara ge ledtrådar om oss själva och så skulle den andra personen gissa vem det var.

Detta är vad jag fick i mitt paket:

AHH! Blev så lycklig över den boken! Har velat läsa den hur länge som helst, och nu har jag den. :D (Lägg märke till att jag redan öppnat chokladen, haha... Den var god!)

Alltså, titta på de där bokmärkena. SÅ fina! Pep kanske lite väl mycket över den som det står mitt bloggnamn på, haha. ^^ Och blocken var fina med, gillar speciellt den med elefanten. :3

Wiie! Gillar verkligen omslaget till den här boken. Och framför allt, ser så mycket fram emot att läsa den! ♥ 

Och så måste vi ju se till att lösa mysteriet med vem det är som skickat mig det här paket nu också. *Leker Sherlock* I brevet stod det såhär: "Den bästa ledtråden är designen på detta kort. Nu tror jag att du kan gissa ganska fort." Så min gissning är att det var Ebba på Vitgul strumpa! Tack så jättejättemycket för boken och det andra, blev så glad! :D

2 kommentarer:

  1. Yeeey vad roligt att du gillar det! Nu taggar vi att läsa boken!! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaa! Just det, du skulle också läsa den va? :D wii! Den verkar så bra!

      Radera