lördag 2 augusti 2014

Månadsrapport: juli

Böcker jag läst i juli: 
1. Krigarhjärta
2. Isöhäxan
3. Fantastic Beasts and Where to Find Them
4. Dödssynden


Antal böcker: 4
Totalt antal sidor: 1511
På svenska: 3
På engelska: 1
Tegelstenar (500 sidor eller mer): 2
Tunnisar (200 sidor eller mindre): 1
Omläsningar: Krigarhjärta

Jag är väldigt nöjd med hur mycket jag har lyckats läsa under juli, för jag har ändå varit upptagen och inte hunnit läsa alls under nästan två veckor. Dessutom blev det bara bra böcker. Krigarhjärta var lika bra som jag kom ihåg att den var, Isöhäxan var inte riktigt lika bra men fortfarande ganska bra. Dödssynden var typ helt underbar, fast jag blev inte riktigt lika mindblown som jag trodde att jag skulle bli. Men den är nog ändå en av mina favoritklassiker, tror jag.

Nu läser jag Profetens tid, den tredje och sista boken i Blodsarvet. Jag tror tyvärr inte jag kommer hinna läsa så mycket under augusti. Dels för att jag har en rapport att skriva och måste lämna in den några dagar innan deadline för att jag den 17:e åker iväg i två veckor på en intensivkurs för att ta körkort. Så, det blir ganska mycket att göra framöver, men förhoppningsvis har jag körkort i höst! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar