torsdag 7 augusti 2014

TRE på TRE 2014

TRE på TRE anordnas av Pocketlover. Det är en utmaning som sträcker sig över tre månader och går ut på att en ska läsa tre böcker som har något gemensamt. Det kan röra sig om tre böcker i samma serie, tre böcker i samma genre eller tre böcker av samma författare, m.m.











Förra året läste jag de tre böckerna i Sagan om Ringen. I år tänkte jag läsa tre böcker av svenska författare, eftersom jag länge känt att jag vill läsa mer av de fantastiska författare vi ändå har här. En får ju se till att supporta dem lite. :) Än så länge har jag bara bestämt mig för en bok, nämligen Kaninhjärta av Christin Ljungqvist. Jag köpte den i vintras och har varit sugen på att läsa den sedan dess, men det har bara inte blivit av. Men nu så!

Den 1a september smäller det, så har ni inte anmält er än är det dags att göra det snart. Läs mer och anmäl er här. Ha det så kul! :D

6 kommentarer:

  1. Kaninhjärta var riktigt bra, väntar på fågelbarn som snart kommer ut i pocket av samma författare :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Roligt att höra!
      Ja, och snart kommer väl en helt ny också? Rävsång tror jag den heter. :)

      Radera
  2. Spännande! Kanske ska man ta och anmäla sig? Måste dock komma på ett bra ämne först.

    SvaraRadera
  3. LÄNGTAR TILL HENNES NYA BOK!!!! AWMYGAWD

    SvaraRadera
    Svar
    1. JAG MED! Även om jag inte läst någon av dem än... Haha, men har en känsla av att jag kommer gilla dem. :)

      Radera