onsdag 1 oktober 2014

Några nya böcker

Jag har fyra nya böcker att visa upp! :3


De två första är Tre på Tre-böckerna, Torka aldrig tårar utan handskar och Cirkeln. Jag hittade dem på bokbörsen och båda är i jättefint skick. Började läsa Cirkeln nu i morse, har inte kommit så långt men är redan fast.


De två sista hittade jag när jag kikade runt inne på myrorna (25 % rabatt för studenter är inget man missar!) Jonathan Strange & Mr Norrell måste jag erkänna att jag har stående oläst i bokhyllan. MEN, den kommer absolut bli läst tids nog, och den jag har hemma är i pocket med jätteliten text och den här nya var så fiiin. Dessutom så var den ju nästan gratis. (Någon som vill ha den i pocket?)
Nästa bok jag hittade var Själlös, den första boken i Parasollprotektoratet. Har varit nyfiken på den serien länge, så när jag hittade den för 15 kr kunde jag liksom inte bara gå hem utan den. ^^

 
Och titta så fint! Svarta sidor! Jag säger inte att det är så, men det kan ha varit en bidragande faktor för att jag köpte dem.

4 kommentarer:

  1. Jonathan Strange & Mr Norrell är så bra! :)

    SvaraRadera
  2. Jag är också nyfiken på Gail Carrigers serie. Jag har bara inte kommit mig för att läsa dem än..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det blir ju lätt så när det finns så sjukt mycket en vill läsa! :)

      Radera