söndag 26 oktober 2014

Smakebit på søndag - Allegiant

Smakebit på søndag ordnas av den norska bokbloggen Flukten fra virkeligheten och går ut på att en delar med sig av ett smakprov ur boken en läser för tillfället. Enda regeln är att undvika spoilers! :)



Smakprovet kommer från sidan 416.

"I was so afraid that we would just keep colliding over and over again if we stayed together, and that eventually the impact would break me. But now I know that I am like the blade and he is like the wheatstone - 
   I am too strong to break that easily, and I become better, sharper, every time I touch him."




10 kommentarer:

  1. Tack för smakebiten, måste läsa fortsättningen.

    SvaraRadera
  2. Bra liknelse där :) Tack för smakbiten!

    SvaraRadera
  3. Denne gleder jeg meg veldig til å lese. Jeg har bare fullført Divergent, så det er en stund til enda. Jeg så akkurat Divergent filmen og da fikk et nytt push til å fortsette :-) Ønsker deg en fin søndag!

    SvaraRadera
  4. Tack för smakbiten och ha en bra söndag!

    SvaraRadera
  5. Tack för smakbiten. Jag är ändå osäker på om jag kommer att fortsätta med serien, jag har läst "Divergent".

    SvaraRadera
  6. Tack för smakbiten och ha en skön kväll.

    SvaraRadera
  7. Tack för smakbiten. Har läst första boken, men det dröjer nog innan jag kommer till den här.

    SvaraRadera
  8. Takk for smakebit. Jeg har bare lest den første boka i serien, er ikke akkurat en av mine favoritt sjangere.

    SvaraRadera
  9. Tyckte bra om den här serien! Tack för smakbiten!

    SvaraRadera