onsdag 31 december 2014

Månadsrapport: december

Lästa böcker under december: 
1. The Evolution of Mara Dyer av Michelle Hodkin
2. Vi måste sluta ses på det här sättet av Lisa Bjärbo och Johanna Lindbäck
3. Min mormor hälsar och säger förlåt av Fredrik Backman
4. Det oändliga havet av Rick Yancey
5. Sveket av P.C. Cast och Kristin Cast


Antal böcker: 5
Totalt antal sidor: 1997
På svenska: 4
På engelska: 1
Tegelstenar (500 sidor eller mer): 1
Tunnisar (200 sidor eller mindre): -
Omläsningar: 1, Sveket

kaosutmaningen kunde jag pricka av en punkt: 
- Läs en bok med fler än två huvudpersoner: Det oändliga havet 

December blev den månaden under 2014 jag läste näst flest sidor, efter Januari. Har verkligen njutit av att kunna läsa så mycket jag vill. :)

Den jag tyckte mest om var helt klart Min mormor hälsar och säger förlåt. Var lite förvirrad i början, men tycker mormors sagor vävdes in bra tillslut. 

Skrev recensioner till hela 6 böcker under denna månaden också! Det känns skönt. :) Ligger fortfarande efter, men kom ikapp lite i alla fall. Haha, jag är verkligen bra på att skjuta upp saker. Men gillar att skriva dem, så vet inte varför jag gör det. Ska bli bättre på det under 2015! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar