söndag 7 december 2014

Månadsrapport: november

Lästa böcker under november: 
Kaninhjärta av Christin Ljungqvist
Vampyrens märke av P.C. Cast och Kristin Cast


Antal böcker: 2
Totalt antal sidor: 616
På svenska: 2
På engelska: -
Tegelstenar (500 sidor eller mer): -
Tunnisar (200 sidor eller mindre): -
Omläsningar: Vampyrens märke

Kunde pricka av båda böckerna i kaosutmaningen:
- Läs en bok med ett djur i titeln: Kaninhjärta
- Läs en bok skriven av ett författarpar: Vampyrens märke

Fy fasiken vilken lässvacka jag hamnade i. Tror dock att det beror på att det har varit sjukt stressigt med skolan. Hade kursen från helvetet och fick göra omtenta på alla delar. Så det blev 200% plugg under månaden. Det dödade läslusten lite. ^^ 

Kaninhjärta läste jag dock innan kaoset, och älskade den. SÅ fruktansvärt fin. Efter den började jag på The Evolution of Mara Dyer, och det var då lässvackan slog till. Efter att ha kämpat med den i tre veckor och inte ens kommit halvvägs så kände jag att jag behövde något enkelt, en bladvändare helt enkelt. Så det fick bli att jag började läsa om Nattens hus! Det var en riktig fullträff, för jag läste ut den på två dagar. JEHO! Svackan är inte riktigt botad med det, men kändes ändå bra att bara kunna sitta i timmar och bara vända sida efter sida. Älskar den känslan. 

Ska läsa ut Mara Dyer nu under december tänkte jag, för det var inte den jag hade problem med egentligen. Började bara läsa den vid fel tillfälle. 

Ska försöka komma ikapp med recensionerna under december också, för jag tror att det är mycket lugnare på pluggfronten nu. YES! *viftar med näven* 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar