fredag 20 februari 2015

Uppdatering av läsOSalot

Så... det här med läsOSalot:en, då. En liten sammanfattning kanske? 

Jag gick hårt ut i början och läste typ hälften av allt under de två första dagarna. Det inte blev så mycket under resten av veckan på grund av slutseminarier i skolan och sånt där. Men jag är ändå nöjd med en grej, och det är att jag läste på kvällarna istället för att se på tv-serier. Score! 

Under första dagen läste jag ut Eld. Sen växlade jag mellan Kunskapens frukt och Jonathan Strange och Mr Norrell. Som jag misstänkte läste jag ut seriealbumet ganska snabbt, kunde liksom inte hålla mig. Den där big ass motherfokkern till bok tragglar jag mig fortfarande igenom, måste nog hitta en lite mer lättsam att läsa parallellt för att inte tappa suget. ^^ 


Jag läste totalt 454 sidor, vilket blir ungefär 65 sidor i genomsnitt per dag. Det är i alla fall en ökning jämfört med genomsnittet för resten av året som gått (inte så långt än, men ändå), då jag läst ungefär 41 sidor per dag. :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar