lördag 4 april 2015

Bokliga loppisfynd

Ja, alltså. Vet inte riktigt varför jag gick in på myrorna såhär snart efter bokrean och sådär... eh. MEN, hittade böcker som jag faktiskt har tänkt länge att jag vill ha, så var bara tvungen att köpa dem när jag hittade dem. :D 


Har dessutom anmält mig till en sommarkurs där både Bilbo och Låt den rätte komma in ska läsas. Kan ju vara skönt att ha läst dem innan (om jag kommer in) tänker jag. :) Köpte ju en annan bok av Jandy Nelson för inte så länge sedan, så när jag såg Jag ger dig solen fick den följa med mig hem. 

4 kommentarer:

  1. gu vad roligt att hitta jag ger dig solen som loppisfynd!! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja absolut! Hoppas jag tycker om den, men det gör jag säkert! :D

      Radera
  2. Ja, det var ju inga dåliga fynd! Låt den rätte komma in är ju otroligt bra, så den skulle inte jag heller tacka nej till. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Woho! Jag har bara sett filmen än så länge och tycker verkligen om den, så boken är säkert ännu bättre! :D

      Radera