söndag 3 maj 2015

Månadsrapport: april

Lästa böcker i april
1. Bilbo: En hobbits äventyr av JRR Tolkien
2. Kvinnor ritar bara serier om mens av Sara Olausson (m.fl)
3. A Game of Thrones: The Graphic Novel, Vol. 1 av George R. R. Martin
4. Preludes and Nocturnes (Sandman #1) av Neil Gaiman
5. Nyckeln (Engelsfors #3) av Mats Strandberg och Sara Bergmark Elfgren


Antal böcker: 2
Antal seriealbum: 3
Totalt antal sidor: 1682
På svenska: 3
På engelska: 2
Tegelstenar (500 sidor eller mer): 1
Tunnisar (200 sidor eller mindre): 1
Omläsningar: - 

Woop woop! Min bästa läsmånad hittills i år. Den bästa boken var helt klart Nyckeln. SÅ himla bra avslut på serien. Har fortfarande inte hämtat mig riktigt, trodde väl aldrig att jag skulle tycka om dem så mycket som jag gjorde. 

Förvarnar redan nu om att bloggen kan bli lite tyst under maj. Är mitt i kandidatuppsatsen nu och har lite andra kompletteringar att ta tag i... så det kommer ta mycket tid. Blir kanske något inlägg någon gång, men är i alla fall tillbaka i juni som vanligt igen! Ha det bra och njut av våren så länge! :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar