lördag 6 juni 2015

Nya böcker

Det är väl alltid kul med nya böcker? Hell to the yeah! :D

Har gjort mitt första bokbyte, hoho. ^^ Det blev The Name of the Star av Maureen Johnson, från Nelly på Nellons bokblogg. Vet inte så mycket om den alls, men den verkar spännande! 

Efter en hel dag med opponering (och godkänd uppsats, efter kompletteringar) så kände jag att jag var värd att i alla fall... titta lite... bland böckerna på myrorna. Det där med titta lite går aldrig så bra, fanns massa nya böcker där nu. Hittade dessa, del ett och två i De utvalda-serien av Kristin Cashore. :D Har varit nyfiken på dem länge. Wiie! 

4 kommentarer:

  1. De utvalda-triologin är bra, dock inte lika bra som Sagan om Is och Eld förstås...men tillräckligt bra!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kan tänka mig det, men ibland kan det vara skönt med något lite lättare. Hoppas jag också tycker om dem! :)

      Radera
  2. Jag tyckte supermycket om De utvalda-böckerna. Hoppas du tycker lika mycket om dem! :)

    SvaraRadera