torsdag 3 september 2015

Månadsrapport: augusti

Läst under augusti: 
1. Tankeläsaren av Kristin Cashore
2. Konsten att vara kvinna av Caitlin Moran
3. Harry Potter och Fenixorden av J.K. Rowling
4. Krigsdagböcker 1939-1945 av Astrid Lindgren


Antal böcker: 4
Antal seriealbum: -
Totalt antal sidor: 2166 
På svenska: 4
På engelska: -
Tegelstenar (500 sidor eller mer): 1
Tunnisar (200 sidor eller mindre): -
Omläsningar: 1, Harry Potter!

Nämen, hej! Det var ett tag sen nu. Not gonna lie, har faktiskt inte haft lust att blogga på ett tag så jag tog lite oplanerad semester. Det behövdes väl ändå kanske, har pluggat asmycket inför sista tentan jag hade i slutet av augusti. Och vet ni, jag KLARADE DEN! Vilket betyder att jag kan ansöka om examen!!! (Så fort skolan får tummen ur och ändrar så att den kursen är avslutad...) :D :D *segertjut* 

Nu har jag precis kommit in i vikariebanken också, så att jag kan jobba som vikarie på alla bibliotek i kommunen när det behövs. Och så söker jag andra jobb, för orkar inte sitta och vänta på att bli bokad hela dagarna, måste ha något annat jobb också känner jag, haha. 

På läsfronten så är jag väldigt nöjd med hur mycket det blev under denna månaden ändå. Inga direkta femmor (förutom Harry Potter, det är alltid femmor), men tyckte ändå om alla jag läste. 

Angående bloggen så är jag sjukt peppad på att komma igång nu igen, har massa recensioner och andra inlägg planerade, så det kommer snart bli lite liv i luckan igen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar