torsdag 17 september 2015

Nya böcker... igen

Ja, alltså. Det jag sa i det här inlägget höll jag inte så länge. En vecka för att vara exakt. Sen travade jag oskyldigt in på myrorna igen och "skulle bara kika lite i förbifarten". Hahaha... There's no such thing as bara kika lite.

Nå väl. Det var faktiskt bara tre böcker och de var livsnödvändiga!


Britt-Marie var här! Efter att ha sett ett ex av den på myrorna en gång som jag inte köpte för den var i sjukt dåligt skick så har jag nog haft den i baktankarna typ varje gång jag gått in där. OCH DENNA GÅNGEN FANNS DEN! Så fin, den ser inte ens läst ut. Lovar att jag drog en liten segerdans bland hyllorna när jag hittade den. Aaaahhh.

Niceville såg jag som film förra helgen och ÄLSKADE. Visste inte ens att den var baserad på en bok. Inser nu att den naturligtvis måste ha varit det, verkar ju inte finnas några bra filmer som inte är baserade på böcker? Var alltså tvungen att köpa den.

Mig äger ingen såg jag också som film, men typ förra året eller nåt. Visste inte om att denna var baserad på en bok heller, och ja: samma argument som för Niceville. Var tvungen att ha den för filmen var otroligt bra.

Nu tänker jag inte ens säga något om att det får räcka med bokköp på ett tag för jag är tydligen helt oförmögen att hindra mig själv. ;)

2 kommentarer:

  1. Jag har också väldigt svårt för att gå ifrån Myrorna utan några böcker :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha ja, det är nästan omöjligt. ^^

      Radera