söndag 6 december 2015

Månadsrapport: november

Lästa böcker under november: 
1. Matilda av Roald Dahl
2. Zelda #1 av Lina Neidestam
3. Mig blir du snart kär i av Nanna Johansson


Antal böcker: 1
Antal seriealbum: 2
Totalt antal sidor: 518
På svenska: 3
På engelska: -
Tegelstenar (500 sidor eller mer): -
Tunnisar (200 sidor eller mindre): 3
Omläsningar: -

Alltså det är helt sjukt hur lite jag lyckats läsa den här månaden. Var ändå rätt läsglad i början på månaden då jag läste Matilda, men sen i och med att jag började jobba så mycket (antar jag att det beror lite på) så tappade jag det helt. Två seriealbum kunde jag ta mig igenom i alla fall, det är ju tur att de finns när orken inte vill infinna sig. 

Började förövrigt på Dick Harrisons Ofärd i början på månaden, den verkade verkligen helt som min kopp te. Men det var inte riktigt så ändå och när jag nu bara hade tagit mig knappt 200 sidor in i den på hela månaden och fortfarande inte kände att jag ville läsa visare så bestämde jag mig för att lägga ner den. Men mer om det där med att inte läsa ut böcker i ett annat inlägg! 

Nu känner jag faktiskt att läslusten (och blogglusten med den) har börjat återvända lite, vilket ju är sjukt gött! Kan ju vara skönt att avsluta 2015 (hjälp, när sprang det här året förbi?!) med bra läsflow. :D *springer iväg och letar upp en bra bok* Tacohej, hörs snart igen! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar