söndag 18 juni 2017

Mina senaste bokinköp

Nu var det väldigt länge sedan min senaste book haul och jag har hunnit köpa en hel del böcker sedan dess. Men, de kommer väl alla få sina 15 seconds of fame på bloggen tids nog ändå, så jag gräver inte fram dem utan tänkte att jag börjar där jag är nu istället. Har ju shoppat igen! Måste visa :D

Del 6-8 i Outlander-serien av Diana Gabaldon. Har läst första delen, Främlingen, och älskade den, även om jag dock hade en del problem med den (återkommer om det i ett eget inlägg tänkte jag). Känner mig ändå hyfsat säker på att jag kommer vilja fortsätta med serien. Blev rädd för att samma utgåva inte skulle få pryda min bokhylla när jag såg att en del i en annan var slut hos förlaget, så jag köpte de återstående delarna i ett svep, haha..

De här fick följa med hem när jag i ett svagt och otyglat ögonblick gick in på Akademibokhandeln. De hade 50 % på reapriset, så det var ju ändå ett riktigt kap. ;) Fangirl av Rainbow Rowell, Bära barnet hem av Cilla Naumann och När hundarna kommer av Jessica Schniefauer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar